Saturday, February 19, 2011

..Teringat-ingat..


Nak sangat makan benda ni. Selain mkn kat Sushi King, aku nak mkn smoked salmon yg ala-ala hotel. First time aku makan benda ni kat Konsert Setiausaha Siti Nurhaliza Tahun bila tah..5 tahun lepas kot. Teringat lagi masa makanan di hidangkan. Semua pandang sesama sendiri. Ha Ha ha..kelakar. Rupanya ramai yang tak tahu makan benda ni. Bayangkan lah...1 meja ada 10 orang..just 2-3 orang je yg makan termasuk lah aku. Sedap siot!! Masa tu kawan2 aku tak makan..nak minta malu sebab baru kenal...jadi aku terkebil-kebil je la tgk Smoked Salmon dia org yang tak bersentuh. Rugi rugi..mahai ni wei!

Last week abe carikan gak benda ni untuk aku. Tapi bukan cari kat Hotel la..cari kat supermarket. Dia kata..leh buat sendiri. Dah ada jual yang ready made. Rupanya Jusco je ada jual..since sampai sekarang tak jejak-jejakkan diri ke Jusco..tak dapat2 la lagi makan...bila ya nak dapat..emmm..

No comments:







Authentic Item for sale.
Visit my shop at :
http://cuttheprize.blogspot.com

Enjoy ya!