Monday, February 14, 2011

..Kenapa Aku Tak Cuti ?..

Sungguh sunyi opis hari ni..sungguh lengang jalan kat dalam Uniten dan sungguh banyak kosong parking bawah bumbung hari ni. Mana semua orang p? Majoriti adalah 'BeRcUtI' coz esok Cuti Maulidur Rasul..maka bersambung-sambunglah cuti kepada yang telah bercuti. Kenapa aku tak bercuti? Kalau tak, aku lah orang paling 'selok' nak bercuti..ngeee..

Selawat Serta Salam Buat Nabi Junjungan - Nabi Muhammad s.a.w

Sebenarnya, aku tak hengat langsung cuti Maulidur Rasul ni. Kalau aku ingat, mungkin aku pun dah bercuti. Tapi bila fikir-fikir balik, walaupun aku cuti..aku still kena bangun seawal 6.15 pagi sebab anak-anak sekolah. Isk..malas lah. Kalau alang-alang cuti, aku nak bangun lambat. Solat subuh pastu tido balik..baru la namanya cuti, kan? Aku tanya Mr.Abe..'Tak cuti?' Dia jawab 'Tak, ada dua meeting penting hari ni'..hak hak hak..apa lagi aku nak buat kalau aku cuti tapi abe tak cuti? Tido? So makanya..aku pilih lah tak bercuti. Lagipun semua boss2 adalah bercuti..so kira mcm cuti gak lah dok kat opis ni..isk isk isk..tak baik? huuuuu..

Cakap pasai cuti ni..dalam kepala aku..asyik dok fikir pasai cuti bulan March nanti..
Nak pakai macam mana? Casual atau ala-ala ayu? Maklumlah..berdua-duaan2 jek ngn abe..


Europe Backpacking 2010..Ok la mcm ni je kan? ngeee...
Kalau ikut style aku..'Simple yet Gamble'..hak hak hak..tapi emm..entah lah..Cuba bayangkan, aku yang sedang sandang bagpack 40+10 liter bersama-sama handbag crossbody dan kena menapak beberapa KM dan sambil travel dgn flight dan train. Emm..tak kan nak 'ayu' lak? Kalau nak rasa mood ala-ala 'HoNeYmOoN'..kenal lah comel sket kan? kah kah kah...Iskk..tunggu je lah kan....

Dan alhamdulillah, Abe pun dah berjaya dapatkan bagpack yang dia nak. Deuter Quantum 55+10.Dah order, InsyaAllah, Jumaat ni dapat. Bag 15276 aku pun on the way. Alhamdulillah..harap kesihatan kami berdua okek dan sejahtera sampai tiba masanya..Amin..

No comments:







Authentic Item for sale.
Visit my shop at :
http://cuttheprize.blogspot.com

Enjoy ya!