Saturday, February 19, 2011

..Cerita Hari Sabtu..

Alhamdulillah..

Meh kita mulakan dgn berita gembira. Alhamdulillah, Baby Emir selamat menjalani pembedahan dan terus berdoa semoga dia membesar dgn sihat. Amin.

Hari ni buat apa ek? Tak banyak rencana tapi agak jauh perjalanan. Jauh la sampai ke Melaka g kenduri. Kul 11+ pagi bertolak dan sampai sana dalam kul 1 tgh hari. Cun-cun la kan..dengan cuaca membahang. Dengan berbaju kurung. Oh, adalah seperti Magis kalau aku berbaju kurung proper ke majlis kenduri. Biasanya aku akan pakai jeans dengan kebaya atau jeans dgn blouse labuh ala makcik-makcik. Tapi hari ni aku pilih untuk sopan. Kenduri kat kampung..kang sia-sia je kena laser. Ngeee. Gambar takde la pulak nak tayang. Lepas kenduri, dlm setengah jam tak sampai terus bertolak balik. Ni yang Danish cakap 'Jauhnya nak g makan kenduri'...hehhee. Janji ngn mak abah dan abang yang ada kat R&R Air Keroh nak jumpa. Dia orang on the way nak balik Pontian, sepupu aku kawin. Aku tak dapat join sebab esok Danish ada sukan. Sempat snap pic dengan Yaya and Dania..tapi pic dekat abe..so takde lah pic lagi nak tayang. Hak hak hak.

Ni dinner malam ni..makan sorang..Cukup lah ni..Alhamdulillah..
Malam ni, ni dok taip blog sorang-sorang. Abe p main bowling ngn kawan-kawan.Dia ajak aku tadi, tapi sebab kokokan aku semakin menjadi2..tak mau la aku join. So aku relakan dia pergi tapi kena bwk anak-anak sebab anak-anak dah siap nak kuar makan, sekali abe nak p main bowling lak ngn kwn2. Sebelum kuar, abe dah tapaukan aku nasi ngn paprik ayam. Alhamdulillah dah kenyang..:)

Lepas solat isyak ni..agak-agak nak buat apa ek? TV lom ON lagi ni. FB pun mcm sunyi jek. Tak kan nak update blog lagi..hek hek hek.. Kita tgk je la apa yg jadi nanti dok sorang-sorang ni. Jom Solat..tata!


3 comments:

ankeljonni said...

lamanya batuk... x baik2 lagi ka...

Liza Abd Rahim said...

makin teruk la bro...uhuk..

Suriati said...

ayokk.... sakit maa klu batukk...pi checkk la ..
alhamdullillah ank zaza dh slamt operate erk....







Authentic Item for sale.
Visit my shop at :
http://cuttheprize.blogspot.com

Enjoy ya!