Monday, February 14, 2011

..Melepaskan Batuk di tangga..

Apa makna peribahasa tu? Sapa tahu? Jawap sendiri..simpan sendiri sebab takde kena mengena pun dengan entry aku kali ni. Twit! ada la kena sket..kena tang 'batuk' tu. Subhanaallah..makin menjadi-jadi batuk ni..sampai nak terkeluar isi perut rasanya. Uhuk! Tadi p Kinik amik ubat..tapi tak makan pun lagi ubat tu sebab ubat tu buat ngantuk..aku tak nak ngantuk lagi..aku nak layan ANTM. Semoga diri sendiri cepat sembuh..amin.



Emm..now ni dah hampir sebulan lebih aku berblogging balik..Demi Allah, aku sebenarnya masih fobia untuk menaip sesedap rasa aku dan agak seram nak bercerita secara terbuka. Entah la..pengalaman tu menyerikkan..aku harap sangat-sangat..sapa yang berkunjung..terima aku seadanyaa. Anggap apa yang aku cerita adalah untuk kongsi suka duka diri aku..yang baik, jadikan tauladan..yang buruk..tinggalkan. Kalau rasa aku poyo or apa2 je lah yang berkaitan..tak yah lah kot nak masuk sini lagi..OK? takde apa yg menarik pun kan...waallahualam..

2 comments:

Suriati said...

abaikan aje kate2 yg xmenyenangkn..ini blog kite ok..suke hati kite la kan..kan..asl nk poyo2 lak..yg ptg kte thu ape kte buat...huhuuh...jomm berbloggerr...layannn

Liza Abd Rahim said...

jom ateng...nk p mana? kekeke..







Authentic Item for sale.
Visit my shop at :
http://cuttheprize.blogspot.com

Enjoy ya!