Monday, February 21, 2011

..Apa-apa ajek..

As Salam. Yuhhhu...apa ya nak update ni? Nak update takde idea, ada idea takde mood, ada mood takde masa lak..tapi nak update gak. Something la kan daripada takde apa-apa. Jom layan pic :

Girl In Pink. She is really 'A Girl'. Aku dulu jgn harap la nak pakai pink ni. Macam GELI je jadi 'SO PEREMPUAN'. hohoho. Aku mula pakai Pink masa ngandung Dania ni la.. Ahaks!

Dania, Ibu dan Yaya..ni jumpa kat R&R Alor Gajah hari sabtu. Yaya is anak abang. 

Ini sayur. Tahu tak? akekeke. Ni tempat yg paling aku suka kalau p masuk supermarket. Hijau dan segar. Besh sangat. Aku kalau makan, mesti ada sayur. Anak-anak pun suka sayur. Yummi..

SubhanaAllah, batuk aku tak baik-baik lagi. Siang masih okek. Kalau malam jek..masuk kul 10, makin teruk aku berkokok. Kenapa ek batuk teruk pada waktu malam? Ni treatment aku yg seterusnya. Ubat kinik dah habis. Cuba yg ni pulak. Semoga cepat baik..Amin.


Ni laptop baru. HP Elite 6930p. Yang lama bos suh serah pada unit lain dan dapat yg baru. Sama jek, tapi spec dah kureng la sket. Kena add RAM. Em...


No comments:







Authentic Item for sale.
Visit my shop at :
http://cuttheprize.blogspot.com

Enjoy ya!