Monday, February 07, 2011

..Saja-saja..suka-suka..

Syiok layan sinetron Surga UntukMu time lunch..
Dulu...dulu la ni..aku rasa sangat sedih bila terpaksa balik LUNCH tgh ari kat rumah..biasa rasa seronok lunch dengan kawan-kawan. Lama kelamaan, jadi seronok layan diri sorang-sorang kat rumah waktu lunch. Dengan keadaan rumah yang tak panas, makan pree - tak kira la makan roti cicah nescafe ke atau kalau ada rezeki and rajin, aku masak je nasi makan lauk simpan semalam. Perut sendiri..ada aku kesah? Hee..Kat rumah, mcm-mcm boleh buat. Leh makan dgn tenang..leh layan tv sambil layan FB..leh solat terus..TENANG lah rasa. Tu la kan..kalau fikir POSITIVE..semua pun jadi OKEK..

Nescafe dan Mingguan Wanita dah sebati dgn hidup aku..
Lately, aku sering teringat kat Nescafe Body Partner Kacip Fatimah + Kolagen ni. Bukan sebab khasiat, sebab aku tak pun apa khasiatnya..tapi sedap sangat. Rasa di mcm PERFECT utk pencinta Nescafe tegar mcm aku. Tak tahu la kalau minum lebih dari 1 cawan sehari, jadi apa...tak jadi apa-apa kot kan? Cuba lah..g cari kat Mall..aku bukan pengedar..heeee...

Menyala lagi...haiyaaa...
Emm..minyak keta dah blink blink lagi. Aku rasa baru je aku isi. Ni keta abe..keta aku, abe bawak. Tadi call Mr.Abe..dia kata..leh tahan lagi dalam 80KM..hahaha..maka, aku tunggu balik je isi ini minyak. Aku isi hari tu pun lom claim lagi..hak hak hak. Semoga dapat amik anak2 petang ni..hahaha..

Okek..saja-saja nak update blog...meeting unit esok di tunda ke KHAMIS..yay!! Sempat lagi nak siap kan apa-apa yang patut..GO!!

2 comments:

ankeljonni said...

jgn lupa plak nak isi.... kang tersadai plak tepi jln.... huhuhu

Liza Abd Rahim said...

tu la tu..risau gak ni..kalau tersadai sorang xpe gak..kalau tersadai..saya call abg jonni lah..;)







Authentic Item for sale.
Visit my shop at :
http://cuttheprize.blogspot.com

Enjoy ya!