Monday, February 14, 2011

..Bila p.A.r.C.e.L Sampai..

Hek hek hek..macam aku cakap sebelum ni, aku adalah 'Hantu Shopping Online'..sebab apa? Sebab harga berganda-ganda murah dari sini. Ori atau Imi? So far..Semuanya O.R.I. Mana nak tau ke tak? InsyaAllah Ori sebab aku beli atau Order dari kawan sendiri yang dah lama menetap kat US. So far..alhamdulillah, semua barang Okek Sangat dan selamat sampai..dan hari ni..Parcel aku sampai..apa dia? Jeng jeng jeng..

Mula-mula p HR amik bungkusan..
Lepas buka kotak..ada lagi kotak..ngeeee
Buka kotak ada jam..Fossil and DKNY ;)
Dan MeNry lah...apa lagi.. hak hak hak..

Okek..DKNY tu kat Malaysia nearly RM500 dan Fossil tu RM400+. Aku beli? Hak hak hak..harga 1 barang kat Malaysia..aku dapat 2 jam itu. Ngee...opss..1 Mr.Abe bayar..1 aku bayar sendiri.. dan ini jam aku yang ke 13 dan 14 rasanya..ho ho ho...Gilak? Bukannn...HoBi.. huhuhu..

Sapa-sapa nak barang-barang 'murah mcm ni tapi ORI'...email aku ya..aku sudi menolongi..InsyaAllah..

1 comment:

Unknown said...

cantikkkknyeeeeeeee.

dari tukang jang jual :):)







Authentic Item for sale.
Visit my shop at :
http://cuttheprize.blogspot.com

Enjoy ya!