Monday, February 14, 2011

..Hari Kasih Sayang..

Terasa macam 'Hari Ini Dalam Sejarah' pulak bila aku yang bernama Liza Abd Rahim tak ingat tentang Valentine's Day sampai lah aku blogwalking ke blog-blog peberet aku dan terjumpa entry 'Fakta Valentines Days Hanyalah Rekaan' di blog 'The Other Khairul'. Menarik entry tu dan siapa-siapa rajin, bacalah and komen di sana..bukan kat sini sebab aku tak amik port sangat dgn Valentine ni. Dan apapun, pada aku, semua pun dari HaTi. Macam la isu casing Clorex ada salib tu..phewww..bawak huruf  't' dalam kocek boleh pesong akidah? WaAllahualam..so sama lah juga dengan Valentine ni..tepuk dada, tanyalah diri sendiri. Sematkan dalam hati :

"Tiada Tuhan yang di sembah melainkan ALLAH dan Nabi Muhammad s.a.w itu pesuruh Allah".


pada aku..Hari Kasih sayang adalah hari-hari..
Cakap pasai 'SaYaNg' ni, aku tergolong dalam golongan 'Sekali Aku Sayang..Selama-lamanya aku SAYANG'. Namun aku sentiasa ingat kata-kata ni dari Suami Aku sendiri :



Thanks to you Mr.Abe for being so Nice to me..uhuk! Thanks a lot... :*

No comments:







Authentic Item for sale.
Visit my shop at :
http://cuttheprize.blogspot.com

Enjoy ya!