Wednesday, February 23, 2011

..Desperate Housewives Season 7..


Fevereto Di Amor..
Korang tgk siri ni? Ni antara series yang aku layan since season 1 sampai lah yang ke 7 ni. Semalam dah start season 7. Tgk lah, channel 708 - 10.30pm. Gembiranya dalam hati. Kenapa aku follow? Selain daripada perempuan2 nya yg lawa lagi 'sofistikated', aku suka jalan cerita. Realiti yet kenyataan. Memang la cerita ni agak 'daring' tapi..itu lah kehidupan. Suka duka sang Wanita yang juga seorang ibu, berkerjaya, isteri dan mcm2 lah. Mungkin cara hidup 'barat' yg tak sehsuai nak kita ikut, tapi kita boleh fikir sendiri positive dan negatifnya kehidupan.Ni antara series yang aku boleh layan dgn Mr.Abe. Tapi A.w.A.s kalau2 ada scene yg terkena batang hidung sendiri..ha ha ha.

Susan Mayer - watak kegemaran. Makin lawa neh..pheew...dan aku peminat dia 'Teri Hatcher'.
 Jom kenal watak-watak utama yang lain. Visit : They are Owesome

Vanessa Williams of Ugly Betty fame has joined the cast of Desperate Housewives as Renee Perry,
Ini orang takde kena mengena dgn series ini.
Haa..baru aku perasan. Tema wallpaper DH7 ni hitam-merah. Aku hari ni berbaju hitam dan bertudung ada secalit dua kemerahan. Nak tau tak? Tudung ni aku beli walaupun Mr. Abe tak kasi. Sebab apa dia tak kasi? Sebab ada MERAH dan kulit aku adalah tidak LAWA langsung pakai MERAH. Since merahnya secalit 2 jek..aku DeGiL..aku beli gak. Ala..sket je kan Merahnya? Tak kan terus BuRuK kot aku pakai warna ni..Oh KahSiaN si SaWo MaTaNg...penuh dengan keterbatasan..Emm..


1 comment:

Suriati said...

ateng layan skit semlm..citenye cm bess..tp perlukn penghayatn yg lebih coz baru nk start tgk..hahaha...







Authentic Item for sale.
Visit my shop at :
http://cuttheprize.blogspot.com

Enjoy ya!