Friday, February 11, 2011

..Masih Bermimpi..

Coach 15276

Tak dapat lupakan..masih mengharap. Patutnya ini aku punyaa..mana dia? Mana..siapa amik? huaaa...tadi nampak bag ni kat FB Yus..tapi dah kena ReMbAt..huaa.. mimpi ngeri ni. Aku mahu..pulangkan! Aku tak berangan kan Gucci..apatah lagi LV..sebab kalau aku pakai, sure orang kata IMI..aku hanya mahu yang ini..aku nak bawak dia jalan-jalan nanti...

Paling murah kawan jual adalah Rm1.1K..berangan je lah..ngeeee
Tapi kalau dapat Marc Jacob Q Hiller pun besh gak..kan? Ahaks!!

2 comments:

ankeljonni said...

rm1.1k?

aiyooooooooo..... (tepik dahi)

Liza Abd Rahim said...

hahahah, tu antara yg paling murah utk marc jacob abg jonni oiiit..lom gucci or LV lagi..ngeee







Authentic Item for sale.
Visit my shop at :
http://cuttheprize.blogspot.com

Enjoy ya!