Friday, February 04, 2011

..Durian..

Makan 2 biji..bawak balik 3 biji durian..slurppp

Dalam keadaan internet connection tak stabil ni, aku nak gak update blog. Guna 3G and Handphone as Modem or Teathering..kadang2 buat sakit jiwa gak. Kena sabar banyak2. Kan?

Now masih ada kat umah mak kat Ipoh. Siang tadi, lepas solat Jumaat, abe bawak balik Kampung Abah a.k.a Pak mentua aku kat Serdang,Kedah. Tujuan? Nak makan durian. Sampai sana dalam pukul 4pm dan terus memakan raja buah ni. Aku makan paling banyak kot. Mau dekat 2 biji..beshnyaa. Manggis pun ada 2-3 ketul and aku suka sgt kat Manggis, tapi yang isinya byk rosak sebab jatuh. Takpe, dapat durian pun Alhamdulillah.

Em..sok pagi2 dah kena balik Kajang coz abe nak bertolak ke Paka,Ganu petang sok. Apa da..org cuti..dia kerja lak. Ganti balik cuti kita orang.. ;b

2 comments:

ankeljonni said...

pokok durian kat umah aku nih tak berbuahhhhh.... hampesss....

Anonymous said...

abg jonni org mana? now ni rasanya musim kat utara jek..
-liza







Authentic Item for sale.
Visit my shop at :
http://cuttheprize.blogspot.com

Enjoy ya!