Monday, February 28, 2011

..Aku Kena Tagged bertajuk Tabiat Saya..

Dok melepak jap lepas memasak di dapur. Tak masak apa pun. Masak sayur sawi air jek. Pastu panaskan sambal tumis yang mak bekalkan semalam dan nanti Mr.Abe sampai, goreng jek ayam crispy dr Ayam Mas. Sedap rupanya ayam tu. Tapi ayam tu kena ada skill nak goreng. Api slow and goreng lama sket, kalau tak..tak masak kat dalam.


Okek, ni nak jawab tagged dari si Ibu Chomel dari blog : Kisah Cerita Ku dengan soalan : 5 Tabiat Aku.

Since tuan blog tak cakap tabiat buruk ke baik..kira General la ek. Tabiat tu maknanya 'Perlakuan yang suka sangat kita nak buat' kan?

1. Apa yang aku NAK..aku akan pastikan aku akan dapatkan juga.
2. Orang kata, aku gelak takde bunyi (tabiat ke ni? hahahaha)
3. Kalau dah janji..aku akan tuntut janji tu..
4. Tidur mesti mengiring ke kanan..
5. Mudah percaya orang..

Hahha...penat gak nak fikir ni cik atengg oii. Sbb den takde Tabiat yg jadi rutin. Akekeke..Apapun, thanks tagged kzai.. ;)


3 comments:

ankeljonni said...

harharhar... gelak takde bunyi?... hmmmmm....

Liza Abd Rahim said...

hahahha..kaalau leh gelak mcm ni 'harharhar' sure bergegar bumi..
;b

Suriati said...

hahahaha.... bess ler.. gelak takde bunyi..itu mmg betoll..ble di perhatikn.mmg yeaa tauu..huhu..itu tabiat kak zai..kakakaak...gelak denn..tq jawab tag ibuu ini..







Authentic Item for sale.
Visit my shop at :
http://cuttheprize.blogspot.com

Enjoy ya!