Tuesday, February 08, 2011

..L.U.P.U.S..

Aishhh! Asal susah nak bernafas lak ari ni. Dah mai dah 'penyakit' ni. Dari tadi..tah bape kali aku dok menguap..bukan ngantuk pun. Tak cukup OKSIGEN kah? Em..aku mmg 'Low Blood'..dah mula la ni..balik tido kang..both boss takde ni..hak hak hak..

Emm, actually, aku dok FIKIR ni..nak guna ke tak..nak ke tak purse COACH ni..benda ni Abe belikan untuk aku sebenarnya. Tapi aku nak full leather..so aku peramkan je la purse tu. Nak jual memang ada orang nak, tapi masalah, tak berbaloi. Abe beli kat US masa tu rege dia RM300+...kat Butik COACH Malaysia, purse ini adalah RM600++ Okek..Aku nak tolak RM250..tapi kan..rasa macam tak besh lak. Sebab dah pegang lama benda ni. Tak penah guna pun..so..guna ke tak ek? Purse Fossil aku yang lama..tempat coins dia dah takleh zip..masalah gak tu. 2 tahun aku pakai purse Fossil ni. Beli direct dari US gak. RM120 jek.kat Malaysia RM200+..hehehe..aku mmg bijak berbelanja..kan? ;b

Purse Fossil masih OK..so, guna atau LUPUS ek? takleh simpan coins jek..
Sebab nak cuba LUPUSkan si Fossil ni, aku pun mula la menyelongkar purse. Hak hak hak..ada apa dlm itu purse yang sudah LUPUS tarikh? Ngeeee...ada voucher Jusco yang dah expired tapi tak guna-guna. Ho ho ho..mati pada 31hb January 2011..adeh! Adalah sgt rugi..apa nak buat, takde rezeki..kan? (sekarang ni fikir positive jek..tenang jiwa, senang dada..hahha.)

Merah yang tatak ONG..semua tak leh guna..Yang Carefour tu..hujung bulan ni LUPUS..

Dalam byk2 benda..benda ni tak leh di LUPUSkan.aku snap masa kat umah mak ari tu... ;)

Mak dan abah masa muda.. ngam tak?
Orang kata, muka aku ngan mak muka 'fotostat'..ye ke??
Kenangan abadi..tak akan terLUPUS dek zaman..tapi zaman2 aku, gambar dah tak 'cuci'..so nanti Danish tak leh nak buat kerja macam aku ni..hahha..

No comments:







Authentic Item for sale.
Visit my shop at :
http://cuttheprize.blogspot.com

Enjoy ya!