Monday, February 07, 2011

..Ayarkkk!!..


"Ibu...hari ni hari apa" Tiba-tiba terdengar suara Danish. Aku yang tengah bermimpi..terus terkejut.

"Hah..pukul berapa ni Danish" Terkejut beruk aku tengah matahari dah naik. Hari ni hari Isnin..

"7.40..hari ni hari apa ibu?" Astarafirullah...huaa..Alarm tak munyik. Enpon mati lak. Terus aku suh Danish mandi dan kejut Dania. Alhamdulillah dia jenis senang nak bangun. Gedebush gedebashhh..kul 8.05 pagi baru aku siap. Terus pecut......vrooommmmm 130km/j. Sian Danish, dah la ada perhimpunan. Lepas hantar Dania..terus pecut ke opis dengan minyak keta yang dah blink blink..

Sampai opis..'Alamak..big boss lak kat kereta dia'...wat bodoh. Terus parking and 8.30 pagi..aku berada di sini, menaip blog ini..

GILA LAHHH!!!!

No comments:







Authentic Item for sale.
Visit my shop at :
http://cuttheprize.blogspot.com

Enjoy ya!