Saturday, April 30, 2011

..Birthday Blast at SuRaBaYa..

Masa taip ni, umur aku panjang lagi..Alhamdulillah. Tapi bila entry ni dah boleh di baca..Aku sambut hari lahir aku yang ke 33 pada 30hb April 2011 di Surabaya Indonesia. Alhamdulillah dan moga panjang umur dan murah rezeki dan semoga aku sihat dan semoga aku sayang famili aku lebih dari segala-galanya.

Kenapa Surabaya? Emm.Kebetulan. Akak-akak 'chayank' aku ajak wat kerja gila lagi..kira ni kerja gila no 2..Dulu aku p Bali dengan dia orang. So kalau ada SMS Birthday (ada ke? perasan kejap..hehhehee) aku tak balas and now, ucap Terima Kasih dulu. Nak balas mahal lor..nanti balik sini aku balas ok.InsyaAllah. Flight aku 10.50 mlm hari Jumaat and landing 12.05 am. Kira sambut birthday dlm flight la..ahaks!

Eh..abe dan anak2? Hek hek hek..ni trip aku dan hakak-hakak aku..Abe balik kampung dengan anak-anak. Sebab aku dah lama booking tiket (selps bos ckp 'You tak perlu bertugas on registration ..yay! ) dan tiba-tiba ada agenda kat kampung..minta maaf..tak dapat la nak join. Maaf sangat2. Abang..pls..kalau sayang Za..bagi ayat baik2 eh..;b

Percutian ini di tanggung bersih oleh diri aku sendiri....jgn fikir aku asyik dok perabih duit Abe jek ek.. dan percutian ini adalah hadiah utk diri sendiri bukan sebab jiwa kacau ka..meroyan kaa..tak kuasa HOKEK! ;b

Setelah hampir 10 tahun bersama..tahun ni Birthday aku tanpa dia..apa yang aku rasa sebenarnya..?
'Sayu'


Bye!

4 comments:

B.e.T said...

Hepi Bezday ... la la la... surabaya.... la la la... fuhh fuhh tiup lilin... la la la..... =))

nuui said...

Alah sedih pulak den bila baca ayat yg terakhir tu.. kurang asam kozai. elok2 mood gembira, kat bawah tinggal duka lak. dah la kat mana mu berada, abe mu tu tetap akan ingatkan mu. percaya la .;)

Unknown said...

alahai.. siannye..

happy birthday to you.. :)

Liza Abd Rahim said...

bet..la la la..open table la..;b
nuui..rilekss aaa...jgn la sentimental bebeno..
hai heidi..terima kasih..and thanks jenguk blog ni..







Authentic Item for sale.
Visit my shop at :
http://cuttheprize.blogspot.com

Enjoy ya!