Tuesday, May 03, 2011

..Twit! I am lost (?)..

Elo-elo..testing 1,2,3. Take 5 jap. Tiba-tiba rasa L.O.S.T. Ayokk! Tak tau nak mula yang mana, dari mana, macam mana...tiba-tiba rasa mcm banyakkkk sangat kerja. Tapi dah tak ingat kerja apa dan yg mana End Date paling dekat. Kenapa eh sejak dua menjak memori aku macam L.O.S.T jek..Sebab ubat yang aku amik ke? atau sebab aku dah memang menjadi sesorang yang dah tak terlalu detail. Semua benda lepas-lepas kalau nak ingat balik..aku kena ketuk kepala dulu..hahhaa..acah jek. Aku kena fikir sambil kerut2 dahi utk ingat balik benda lepas..dah tua? Masak macam ni..

Ke sebab banyak sangat makan durian kat Surabaya?

Aku kena siapkan :

1. Online Events & Facilities system - interface and some coding kat kalender.
2. Visa Tracking System - New Antaramuka and hujung minggu ni kena done.
3. QE board and documentation - end date is 8th May
4. PTPTN 3 times processing issues.
5. IFMS-IPTS data cleaning and searching - Projek under DBA.
6. WIT yang tak gerak and DB pun dah rombak lagi - MaSaK!

Tionggg tiong..Penin. Bestnya kalau tak yah fikir 'Death Line'..

Eh! nak buat iklan jap .. Aku nak wish Hadiah birthday. Dari last year aku dok mencari Jam sport baru. Aku selalu gak usha G-Shock and smlm masa dlm flight aku nampak sesuatu yang menawan kalbu. Leleh gak la...

Mahu yang PINK itu..siap harga ..ada sapa2 nak bagi as hadiah birthday tak? ;b
Tet! Kenapa Suunto? Bukan sebab dia Suunto kot aku suka..tapi aku suka design and function itu jam ya. Kalau nama dia Casio pun aku nak gak..bukan sebab jenama..benda ni leh order kat website AirAsia. Harga pasaran berapa ya?

Okek..sambung kerja..idea dah mari...pasai Surabaya..nnt2 cer...

2 comments:

Suriati said...

yesss..lost..very lost..knp..same la... ape ubat mau makan haa tuk kasik cergas otak ni..adhaii..

cik abe belikan jam nati.hehe

Liza Abd Rahim said...

jangang makang kepala ikang..:)))
jam x priority...kaalau dapat..yay!







Authentic Item for sale.
Visit my shop at :
http://cuttheprize.blogspot.com

Enjoy ya!