Tuesday, April 05, 2011

..BuKu Nostalgia..

Mengelakkan diri daripada menjadi 'Drama Queen' dan sedang cuba bernafas secara normal (korang tak tahu mcm mana rasa tak leh bernafas dengan sempurna tanpa ada apa2 penyakit) , aku teringat kat 'Buku Koleksi Lagu2' aku zaman muda remaja. Har har har. Lagipun tengah mood cari lagu ni..selak-selak balik buku tu..Seronoknya zaman ni..Rindunyaa saat itu. Buku ni hasil kerja keras aku dan kawan-kawan masa form 3. Rindu sangat2 zaman tu. Seronok kan sekolah? Nak-nak masa zaman penuh kegemilangan. Emm...
Muka depan penuh dengan kata-kata jiwang mama Juwie - sentap tak ? hahaha

Belakang penuh dengan autograph kawan-kawan..

Ni lagu yang best friend aku - Azlin tulis..

Actually aku bukan lah jenis jiwang karat pun masa sekolah. Budak-budak laki pun tak suka aku and the geng sebab jenis tak melayan. 7 ladies and platipus..ni geng aku dulu. Tapi aku paling rapat dgn Lin dan Qiyah..jd lah Rozailin nama kami bertiga. Emm..seriusly...rindu sangat zaman form 1 - 3. :)

Tadi aku balik lambat dari kerja - dalam kul 7.15pm. Borak lama dengan seorang 'kawan' . Em, walaupun ada kata-kata dia yang makan dalam..tapi bila fikir2 balik..ada betulnya. Katanya dia ..aku ni degil..maybe la kot..kawan pun dah lama..betul la kot kan..Entah la..semua dah jadi pun..now aku tunggu je apa akan jadi. Aku terima aje lah. Pasrah? Entah laaa...

1 comment:

Suriati said...

whtever..smua dah lepass .. andai dapat ku undur masa.. ape hell xnyanyi lgu ni td..ekekke







Authentic Item for sale.
Visit my shop at :
http://cuttheprize.blogspot.com

Enjoy ya!