Tuesday, April 26, 2011

..Ramalan Kaji A.K.U..

Malas nak bercerita apa jadi hari ni, jom tengok benda2 yang aku 'terRAJIN' cari ni dan kononya berkaitan dengan AKU. Macam Ramalan Kaji Cuaca la kiranyaa..

Mula-mula kita tengok jenis DaRah + AkU. Aku O Positive.

Em..75% betul dan agak tepat.

Hari Kelahiran - 30 April 1978 jatuh pada hari AHAD.

Nak kasi bape ek? em..hampirr tepat walaupun ada yang tak betul.. uhuk!

Dah tahu tarikh, kononnya ada pulak ramalan tarikh based on warna :

Yes! Betul betul betul.. ;)

Now tengok perangai based on Bulan lahir lak. Pun dah byk kali baca..tapi mari baca lagi..APRIL ya :

Terus terang...90% betul..ye ke? ye la tu...

Last sekali..ni fakta menarik bukan ramalan..hek hek hek..
Menarik kan?? :)

Kesian ..eh salah Sekian, Terima kasih..boleh tafsir sendiri kalau betul2 kenal aku...;)

3 comments:

B.e.T said...

zai, ada lagi utk org jenis darah O -->suke minum kopi'o'.. hehehe... taklah... ni kat intenet tulis..

4) Jenis Darah O Adalah pejuang (Warriors).

Mereka ‘outgoing’, ‘expressive’, dan ‘passionate’. O sangat bermotivasi dan mempunyai ciri pemimpin semulajadi. Dikurniakan rasa kewujudan yang kuat, tidak takut untuk mengambil risiko jika mereka yakin mereka akan menang, seorang ahli sukan semulajadi.

Liza Abd Rahim said...

OOOO..sambil nganga ..haha..
Yang best gak..mcm betul nak2 tang Warriors tu..hek hek hek..

Nsecafe O memang sedap...

thanks penambahan..1o markah di beri..:)

B.e.T said...

okey..jom minum nescapey-o ... toss!.. hehehe...







Authentic Item for sale.
Visit my shop at :
http://cuttheprize.blogspot.com

Enjoy ya!