Sunday, April 10, 2011

..Makan Malam Hari ini..


Tadi aku cite pasai sarapan and lunch..and now, saja2 nak update blog ..ini dinner aku. Smoke Salmon with Honey Salad & Mushroom. Semua ni done by Mr Abe. Dia je pandai masak ala-ala barat ni. Aku? Aku tau order jek..uhuk.

Kalau ikut tekak aku yang semakin takde selera nak makan ni..aku nak je balik umah mak..makan kari kepala ikan, sayur campur, ulam and sambal belacan. Semua nak mak yang masak.Kalau balik umah mak, ada masalah semua hilang..memang nak kena g jauh kot dr UNITEN ni. Aku terus berdoa.JIKA keluar dari sini jalan penghujung kepada semua masalah aku ni..aku redha. Itu yang aku nak sangat..

2 comments:

Suriati said...

knp ni ?? ape yg terbelenggu di fikiranmu..hehehe

Liza Abd Rahim said...

mencari destinasi yang tak pasti..huhuu







Authentic Item for sale.
Visit my shop at :
http://cuttheprize.blogspot.com

Enjoy ya!