Sunday, April 03, 2011

..BagZ..

Saja je nak update blog. Sambil layan ABPH 2011 ni..layan gitu2 dari tadi sambil lipat baju, sambil iron baju and now sambil layan blog lah. Takde apa nak cer..just nak cakap pasai bag. Hari ni kan..adalah Hari Bag untuk aku. Kenapa? Cee tengok ni...

Bertambah 1 lagi bag make up aku lepas beli set skin care aku tadi kat Jusco. 1 untuk toilet, 1 untuk simpan make up. Masalah, aku takde make up untuk di simpan dalam bag2 sebesar ini. Merah lak tu..ngeee..
Hasil pembelian set skin care kat itu..dapat lak shopping bagss. Bukan 1, bukan 2..tapi 3. Setiap pembelian RM200 dapat 1 bag kot. Aku pun tak tanya. Terkejut gak tadi..terus aku cakap 'Saya leh buat bisnes shopping bag ni kak' ..akkekeke..
Lepas beli barang-barang dapur...ayooo..dapat lagi 2 shopping bags. Adehh.. Memang le keperluan now ni. Tapi kalau dah banyak macam ni..aje lah kan? Ada 1 lagi, shopping bag Milo sebab beli Milo..aku tak snap pic jek..huhuh. Aku kaya Shopping bag ari ni..muahahha..
Haa..yang ni bukan shopping bag..yang ni sling bag aku. Ni la khazanah yang aku bawak kalau jenjalan.
Eh..lepas ni CT perform..Jom Layan .. Go! 

No comments:







Authentic Item for sale.
Visit my shop at :
http://cuttheprize.blogspot.com

Enjoy ya!