Sunday, April 24, 2011

..Sayang Itu Jiwang..

Weh! Aku rasa, sejak blog baru aku ni bangun, aku dah lama tak berjiwang karatzz or berdondang sayang kat sini. Kenapa? Em..nak cite lebih2 aku tak mahu dan aku tak mahu ulang tayang or flash back semua2 kat blog ni. Menyampah? A'ah..aku menyampah pada diri aku sendiri. Sebab SAYANG...jiwa aku melayang. Aku nak ubah definasi SAYANG aku. Kalau dulu, SAYANG itu ucapkan dan beritahu..tapi now ni, pada aku..SAYANG tu, biar aku sendiri je yang tahu. Pada aku, sekali aku SAYANG...aku SAYANG selama2nya..suami,anak-anak, keluarga dan kawan-kawan. Aku SAYANG semua. Cuma tahap SAYANG tu tak sama lah terutama pada suami dan anak-anak..mereka adalah segala-galanya pada aku.


Kalau aku sayang walaupun aku tak membelai and tak tunjuk-tunjuk..sebenarnya byk cara leh tahu aku sayang ke tak :

1) Aku amik pedulik apa yg jadi pada orang yang aku sayang tu..
2) Aku sentiasa risau dan mahu tahu apa saja yang berlaku ..
3) Aku memberi tanpa minta balasan..
4) Aku sangat2 senang nak merajuk ..aku merajuk pada yang sayang dan aku sayang..

Kenapa tiba-tiba keluar ENTRY ni? Kerana aku tak mahu menyakiti dan di sakiti lagi....

No comments:







Authentic Item for sale.
Visit my shop at :
http://cuttheprize.blogspot.com

Enjoy ya!