Thursday, April 21, 2011

..Samsung Galaxy Tab..

Weii! ni rasanya tah kali ke berapa juta aku menguap ni. Baru semalam aku puji 'penenang' aku..ari ni aku 'semput' balik. Nak buat report QE pun tak gerak2..dalam kepala rasa nak balik Tidur jek. Semalam Happy..ari ni Lemau balik..apa kes?

30hb April 2011..ari apa ni? Bukan sesak kepala fikir nak adiah apa..tp sesak..aiseyy..ada lak 'benda' nak di adakan pada hari tu..lepas satu ..satu. Cuba gak tak nak fikir or tak nak rumitkan kepala..tapi? emm..kena lah fikir gak kan? Banyak hati nak kena jaga...harap Mr Abe yang tak pandai nak bermadah pujangga pandai bagi execuse supaya tak nampak aku 'teruk' sangat nnt..tolong ya bang...

Rasa macam nak sangat..tp ada keperluan?

Samsung Galaxy Tab 8.9 tiba2 dok bermain kat kepala. Rasa nak p beli jek. Tapi lps beli..nak buat apa? Saja nak lepas stress - terapi jiwa kan? Wah..hebat sangat la ni nak terapi sampai RM2K..so untuk elak aku buat benda bodoh2 dlm keadaan stress tiba2 ni..baik aku layan blog. Nak tau..blog ni pun tempat terapi gak..taip ikut suka..bom bang bom bang..pastu lega. Walaupun BLOG ni dah tak se'open' blog dulu sebab aku ada lembaga penapis..but still sangat OK utk luah rasa. So ni time opis pun aku bantai taip blog.

Eh.kenapa sambung Galaxy bukan Ipad? Entah..sebab mungkin suka yang Samsung ni kot.

Nak review lebey2 aku tak pandai and aku tak pakai pun..but kalau nak cuci mata and baca sendiri pasai benda ni atau nak usha2 enpon..aku paling suka website ni : GSMArena

Ada sapa2 nak hadiahkan tak? Hahaa..berangan dah la..
Siapakah gerangan yang pakai Ipad ni..ce teka..;b
Sebelum ni, aku dok fikir gak..best ke benda ni? Kalau pakai depan orang..orang tak kata poyo ke atau over ke? TAPI..once open a time..hahhaa..masa p dengar taklimat Air dari Syabas, aku dok sebelah mamat katang ni..dia pakai Ipad..takde sapa pandang pun..syok je dia layan benda tu ..siap jelajah dunia lagi dengan google maps dia. Hahahha..tapi benda ni kalau nak surfing or membaca OK la kot..kalau nak chatting..rasa macam.orang nampak je apa yang kita taip..Best ke? hak hak hak...

Kesimpulan...Dreams are possible..mari mimpi dulu..InsyaAllah..ada rejeki..ada la..kan kan kan? atau..kat Blog Kak RM..ada cara nak dpt pree benda ni..p la tengok :)

No comments:







Authentic Item for sale.
Visit my shop at :
http://cuttheprize.blogspot.com

Enjoy ya!