Monday, April 18, 2011

..Selamat Tengah Hari Dunia..

2.22 pm..haip! Update blog? Kan opis hour ni? Hek hek hek..A'ah..memang opis hour tapi aku takde kat opis..so boleh la update kan? Now ni ada kat umah..amik 'Cuti Kecemasan'. Apa la yang cemas sangat ek? Em...kenapa ek? Susah nak di tafsirkan dengan kata-kata. Hahaha..poyo?  Takde laa..begini kisah :

Mee Maggie senang di masak sedap di makan..

Semalam masa on the way balik dari Ipoh ke sini..aku rasa, makin seksa aku nak bernafas ..still control lagi and sampai masa tunggu Abe solat kat Jusco, makin parah lak kesemputan ni. Dania lak tak reti-reti diam..lagi la aku pening. Lepas abe solat, terus la balik. Dia tanya 'Asal muka lemau je?'. Aku just geleng and tunjuk hidung .. ala mcm 'takleh nak bernafas'. Serius ketat gila dada and hidung pun mcm blocking jek. Dalam kepala dah fikir mcm2 yang boleh tambah semput aku.
Sampai umah kena :
1) Kemas bag
2) Siapkan anak-anak untuk tidur
3) Mandikan haiwan2 yang abe beli sebelum simpan dalam peti.
4) Nak iron baju bajan untuk Isnin.
5) Nak basuh baju.

HUaa...makin semput lah rasanya. Aku ckp kat Abe 'Abang..boleh tak Za mandikan haiwan2 tu esok? Serius tak larat la'.. dan dia jawab 'Takpe la..abang basuh'. Huhuhu..Terima kasih. Sampai umah, aku settlekan perkara di atas and Abe buat perkara No 3. Legaa..and aku terus decide tak nak kerja hari ini dan bangun pagi tadi, kepala lak sakit..memang belasah tidur je la lepas siapkan anak2 p sekolah pagi tadi. Tengah ari ni makan apa? Makan Maggie..ho ho ho..sedap weii..ahaks!

2 comments:

B.e.T said...

skit pala xleh mkn megi.. mak marah ... hihihi...

Liza Abd Rahim said...

maggi bukan ubat segala penyakit ke? ;b







Authentic Item for sale.
Visit my shop at :
http://cuttheprize.blogspot.com

Enjoy ya!