Thursday, April 07, 2011

..Diam-diam rindu..

Beginilah rasanya, sakitnya asmara..
Siang malam gelisah, ingin bersama..
Ku tunggu ku menanti, kata cintamu..
Biar senang di hati..ku disampingmu..
Jangan-jangan kau berpura, sembunyikan hatimu..
bukan-bukan ku tak tahu debar di dadamu..

Red Box Pavillion. Budak2 ni kata..antara yg paling murah on weekday.
Hahahah..apa macam? Jiwang tak? keh keh keh. Opss..jgn pk bukan2 yaa..sebenarnya ni lagu pembukaan aku kat Red Box hari Rabu baru-baru ni. Aje gila..aku p karok? Hak hak hak. Ni 2nd time aku masuk tempat karok.dulu 1st time dgn team netball kat Ipoh. Masa tu aku tgk and nyaris tertdo la. Tapi baru-baru ni, aku yang mula-mula 50-50 je nak p..tiba2 hati di landa badai..terus lah aku accept jemputan ini. Ye la..tau la karok bukan jalan nak hilangkan stress..tapi, hilang lah sekejap bayangan OPIS dlm 4 jam tu. Mula-mula memang p nak lepak2 jek..tapi rugi la pulak kan dan jeng jeng jeng..'Diam-diam rindu' ni lah lagu pembukaan aku..ngeh ngeh ngeh. Rupa2nya..susah kan nak menyanyi ni. Aku ni lak jenis tak hafal tajuk lagu..so bila nak pilih lagu..penin la kejap. Budak-budak ni mmg 'masyuk' laa..sporting seh. Aku? melalak boleh? Joget2? ngee..lom lagi kot..malu aahh..auummm..

Ni GLU tahun lepas. Aku main GA ..tapi tadi tengok macam ada yang lain yg leh shoot..yeah! cayaalah..
Aku ni sebenarnya masih dlm alam 'stress'. Aku tak suka la dlm keadaan mcm ni..aku takleh nak bernafas dgn betul. Inhaler? tak perlu kot sebab aku bukan ada asma pun. Masalah aku..tekanan darah aku rendah.Tadi petang p layan netball..pheww..suka sangat. 'Game' buat aku happy and berpeluh buat aku segar dan ringan. Ni konon2 training untuk GLU la ni..tapi tak ramai yang turun..camno nak set team? Emm..

Dan aku sebenarnya sedang di seru untuk bertemu akak2 chayank aku..huaa.kenapa lah masalah ni datang masa ni? Menciiiiiiiiikkk!!

2 comments:

Suriati said...

diam2 rinduu kak zaii..hahahaha.. ape pn enjoyy sehh... i like ... lupekan segala2nya buat seketika..hehe...yeahh enjoy n kawn2 yg amat spoting gituu..yeah

Liza Abd Rahim said...

lupa sekejap je la kan..pastu masuk pintu UNITEN..bengong balik..tp still x leh lawan ronggeng fara..:))







Authentic Item for sale.
Visit my shop at :
http://cuttheprize.blogspot.com

Enjoy ya!