Tuesday, August 30, 2011

..1 Syawal pun menjelma..

Salam lebaran..mcm mana raya? Now ni aku dah bertukar uniform and perut pun dah membuncit. Aishh..ye ke? Pagi raya di mulakan dengan solat Raya. Kalau nak tahu, syawal 2011 ni adalah kali pertama aku tunaikan solat Aidilfitri. Huhuhu. Pelik? Tu lah kan..apapun, alhamdulillah, tahun ni solat Aidilfitri kat Surau ArRahim kat sebelah rumah jek. Surau yang di usahakan oleh Abah dan tahun ni abah baca khutbah Raya. Sebenarnya kan, aku tak tahu cara solat raya..hahaha.kesian kan? Sungguh malang .. huhuhu. Lepas solat, berkumpul kat rumah bermaaf-maafan sekeluarga. Adik aku - Sham je takde. Dia beraya rumah mentua. Settle raya kat umah mak, bertolak ke umah mentua..

Me and famili - Tahun ni in red..
Me and abe..
Me, Kimi and Mimi..oh sgt sungguh nak amik pic ngn dia orang...

Since aku guna broadband yang ada limited space..maka ini je la gambarnya untuk raya kali ni. Nanti nak upload pic mak ngn abah.

To All : Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir Batin.
and Salam Kemerdekaan ke 54.


No comments:







Authentic Item for sale.
Visit my shop at :
http://cuttheprize.blogspot.com

Enjoy ya!