Monday, August 15, 2011

..Sakit Kepala..

Server ni up and down lak - dah macam aku. Update blog lah kejap. Aku TAK SUKA apa yang berlaku semalam..sangat2 tak suka. Dalam aku sedang belajar untuk bangkit dan redha..orang yang aku harap menyokong aku..buat aku jatuh semula. MENYESAL?


Malas nak cakap banyak-banyak dah. Kalau rasa aku ni memeningkan, menyusahkan, tah apa-apa, banyak merepek, keras hati, ada prinsip sendiri yang tak boleh di goyahkan dan apa-apa je la yang Negative..just Ignore Me!!!

Aku selalu tersilap langkah..kenapa ya..

'Zai..ko menangis ke mlm tadi..kusyuk solat malam ek?' - F.A. Hahahaa..bengong!!
*wajib menyorok dr terserempak dengan orang ni..nampak la pulok...huhuhu..

Renungan :
Orang yang di doakan oleh malaikat ialah :
Orang yang mendoakan saudaranya tanpa pengetahuan orang yang didoakan. Rasulullah s.a.w bersabda, maksudnya:
“Doa seorang Muslim untuk saudaranya yang dilakukan tanpa pengetahuan orang yang didoakannya adalah doa yang akan dikabulkan. Pada kepalanya ada seorang malaikat yang menjadi wakil baginya, setiap kali dia berdoa untuk saudaranya dengan sebuah kebaikan, malaikat itu berkata ‘aamiin dan engkau pun mendapatkan apa yang ia dapatkan.’”



4 comments:

nuui said...

sabarla.

Liza Abd Rahim said...

sedang dan sentiasa... :)

B.e.T said...

huhuu.. sabar zai.. InsyaALlah berkat bulan Ramadhan ganjaran hebat menanti di hari muka.. =)

Liza Abd Rahim said...

sabar..sabar dan terus sabar..semoga ada jalan keluar.







Authentic Item for sale.
Visit my shop at :
http://cuttheprize.blogspot.com

Enjoy ya!