Friday, September 02, 2011

..Selepas syawal ke 2..

Menaip di bwh sinaran lampu sesamar- samar alam seperti senjakala menjelma, menggunakan jari jemari menekan-nekan papan virtual ipad 1, oh...tidak berapa selesa...tapi OK la kot berblogging guna ipad ni. Opsss..not mine..hadek punya Ipad..kakak borrow saja. Saja nak testing blogging.

Cite pasai raya lagi lah kan. Raya ke dua ( aishh. dh bape kali backspace ni..leceh gak!) adalah tiada cerita. Since ada yg plan nk ke utara dan abe kena ke selatan on raya ke 3, makanya, duduk rumah adalah yg terbaik. Adil dan saksama dan juga tak penatkan driver. Mak buat laksa as my wish (senang tul idup ngn mak ni kan?) .. and journey seterusnya adalah on raya ke 3.

*Aiseyy, takleh upload pic la guna ini ipad...upload button disabled..yenadeyy..terus reject.

Raya ke 3, seawal pagi kita orang bertolak ke Senawang...opssss salah2, singgah Uniten dulu. Haishh..aku tak tau apa2 ni, mula la nk berangin, apa la salahnya bg tau aku kan plannya. Sib baik lah rumah tu dh 'elok' sket. Hidang maggi je lah by chef Azril. Dalam kul 1 lebih terus ke Senawang - pi petik bunga utk adik abe. Sempoi gila majlis..macam g raya jek. Kagum aku sbb dlm zaman bebudak muda ni berlumba nk tunjuk majlis siapa paling grand and membazir..majlis pertunang semalam paling mengikut syariat...kot. Perjumpaan hanya di antara dua keluarga, selesaikan yang wajib dan wang hantaran minta seikhlas berapa nak bagi..dan Tasha manis hanya berbaju kurung dan bertudung bawal..sangat respect.

Habis majlis...famili abe terus ke PD - bercuti. Aku dan famili, balik Uniten dulu berehat dan kemudian amik amik wedding yg dh siap kat KL. Pastu balik semula ke Ipoh.


Ni upload guna Enpon..apa la Ipad takleh upload pic..

Hari ni Raya ke 4...tadi p Raya umah uncle kat Manjoi and now dlm keto ke Bagan Serai n pastu ke Tepeng nak majlis si dara manis..Bertunang. Siapa ya? :)


posted from Bloggeroid

No comments:







Authentic Item for sale.
Visit my shop at :
http://cuttheprize.blogspot.com

Enjoy ya!