Sunday, August 07, 2011

.. Ramadhan ke 7 yang juga indah..



Menaip dr dalam kereta..menuju pulang ke rumah selepas 2 hari di beri kesempatan olehNya untuk berbuka dgn famili kat umah mak abah. Siang tadi, lepas ke rumah mentua melawat baby adik ipar...terus ke Jusco Ipoh. Belikan barang2 baby. Aku ke kaunter produk skin care aku beli pencuci muka yg dah abish. Borak2 dgn SA tu pasai kulit ni, dia pun tanya...pakai betul2 tak? Cuci muka tak? Toner pakai mcm mana..hahhaa. Aku pun sengeh je la sbb aku mmg takde displin bab2 jaga muka nii..terus SA tu cakap..'haiyaa...beli apa produk pun,kalau tak bla bla..sama saja'. Hahaha..terkena lagi. Ok la ok la..aku rajin lah lps ni..keh keh keh..


Hari ni berbuka dengan lauk macam2 ada. Emak masak ikut selera tekak anak2 dan menantu. Aku minta hati ayam masak hitam ngn pajeri terung...sgt lah sedap. Tapi dah jadi peel aku..mmg tak leh or tak reti makan byk2 jenis lauk..so, yang lain..aku tak sentuh la. Paling best, dapat air tebu...yummeh lak.

3 hari cuti ni, terasa lapang jek dada..seronok duduk rumah dengan famili. Aku hint mak nak resign ( tak tau bila..tp mmg aku sgt2 berkobar..doakan aku boleh capai impian ni eh korang)...dan mak nampak positif kali ni dari biasa..

Okek..pening la menaip dalam keto..semoga selamat sampai..buhbye...

posted from Bloggeroid

No comments:







Authentic Item for sale.
Visit my shop at :
http://cuttheprize.blogspot.com

Enjoy ya!