Tuesday, August 16, 2011

..Kacak Luar, Kacak Dalam..

Abaikan title entry - takde kena mengena dgn isi. Ada orang suh update blog sbb dia tak larat tgk muka aku setiap kali dia buka blog ni. Hahahha. Aku cakap..'cannot, nanti kuar entry meroyan'. Malas nak taip blog ketika tgh swing ni..Macam nak pecah kepala rasanya cari jalan keluar dari masalah.



Ok..ni item baru sampai dari US pagi tadi. Barang-barang untuk di jual di CutThePrice. Tak sempat letak harga lagi dan masih belum letak di blog. Boleh cuci mata dulu atau sapa-sapa nak tanya harga, boleh tinggalkan soalan di comment.

Renungan :
Berdosa bagi orang yang memutuskan tali silaturahim

عَنْ جُبَيْرِ بْنِ مُطْعِمٍ قَالَ إِنَّ جُبَيْرَ بْنَ مُطْعِمٍ أَخْبَرَهُ أَنَّهُ سَمِعَ النَّبِيَّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ يَقُولُ لَا يَدْخُلُ الْجَنَّةَ قَاطِعٌ رَحْمٍ. رواه البخاري ، ومسلم ، وأبو داود ، الترمذي .

Dari Jubair bin Muth’im ra. dari Rasulullah saw. Bersabda, “Tidak masuk surga pemutus silaturrahim.” (Bukhari, Muslim, Abu Daud, dan At-Turmuzi).



pst : aku takde niat nak putuskan silaturahim dengan sesiapa..mungkin perasaan tak stabil buat aku cakap sesuka hati .. tapi kalau sesiapa rasa aku ni leceh..aku cuba terima hakikat. Tq and sorry .

No comments:







Authentic Item for sale.
Visit my shop at :
http://cuttheprize.blogspot.com

Enjoy ya!