Saturday, June 25, 2011

..UNITEN menang Netball Wei!..

Tiang hanyalah tiang..kan?

Hoyey..hoyey! UNITEN menang Netball for Goverment Link University Games hari ni. Lawan MMU - 15- 9 dan dengan UTP 15-9. Hailoii...15 ada ONG kah? Good and nice game. And sangat-sangat suka GS Uniten sangat menjadi hari ni, so aku as a GA..memang tukang attack saja. Semua main dengan cunz..and paling besh, menang bersih tanpa perlu 'kurang ajar' dengan ampire.

Aku tak kira pun bape aku sumbat tadi..memang peranan more to GA yakni attack and hoiii! main dengan MMU tadi sangat-sangat bercinta penatnya..lambung bola pun tak GO..nak gelak je rasanya..terasa, oh..malu nya pakai GA ni..hahhaa. Untuk diri sendiri..memang tidak berapa nak bebas lepas sebab GD main style follow hempet2..ada aku kesah? Dia himpit aku..aku bawak dia GD kuar dr D..so GS bebas free kat dalam..selagi tak kasi aku cedera, memang nasib baik lah..kalau tak..sapa nak tengok aku yg tak macam aku..sila lah cuba! Ngee...

Dalam game ni..banyak yang kita kena belajar. Sabar sangat2 penting. Emosi..jgn emo nak-nak dapat mulut mcm longkang. Ada ke patut tadi..dengan selamba badak je ada Geng Jirang UNITE ni pi sound ampire face to face 'Bodoh/bangang la refff ni'..adeh! Aku yang main jenis tak peduli orang luar, terus berpaling..'Mulut sapa tu?' ..terus aku pandang luar...sib baik baju oren. Kalau geng2 aku tadi..aku sendiri yang keluar kasi 'bodoh' balik..terus aku jadi mak-mak lepas tu..'wei korang yang kat luar..jaga mulut okek'..huhuh..ye la..biar lah beradab. Nama pun Game. Korang tahu apa tujuan game? Selain nak menang..game sepatutnya menyatukan orang..bukan pecah belah...sampai reff tu cakap lps tu ' Main elok-elok ya..ni game..friendly ..u all semua orang UNIVERSITY kan?' haa..hamekkkk..aduss..

Okek..nak p lepak umah geng bujang...sebab aku pun tgh bujang...Abe bawak anak2 p KLCC..satu lagi perangai aku..org lain kalau yg tersayang dtg sokong kasi semangat..aku? hahah..terus lemah lutut..sebab takut kena saiko kat umah. Abe ngn anak2 datang tadi kejap...pastu dia org blah..Nasib baik..

Cayalah UNITEN...UNITE Boleh!!!!

No comments:







Authentic Item for sale.
Visit my shop at :
http://cuttheprize.blogspot.com

Enjoy ya!