Monday, June 06, 2011

..Meratapi Kesakitan Jari-Jemari..

Dari 1, bermula dari jari manis tgn kiri, belum baik-baik..terkena pula jari kelinking tangan yang sama. Ohhh..terus membengkak bagai kuih apam. Abe kata - orang tak terra main mmg selalu injured. Ciss..hehehe. Ye la..memang tak terra pun..kalau terra, dah main utk International la. Menanggung kesakitan jari yang membengkak..aku urut sendiri dua jari tu dengan minyak Halia. Masih tak baik ..masih sengal cuma bengkaknya saja sudah tiada. Tapi masih dapat bertahan. Hari ni..yay! aku dapat hadiah lagi untuk 2 jari tangan yang sama. Jari telunjuk dan jari hantu aku pulak terkepak. Haisshh..yang ni betul2 tangkap leleh. Maybe sebab aku main GK ari ni, so kena lebih ganas. Kena banyak tepis bola..so bahana menepis yang tersalah tepis adalah lagi sakit.

Aku Happy sangat berada dlm team ni..

Kenapa aku tak main GA ari ni? Aku adalah sangat pancit hari ni. Bola pun tak dapat tangkap dengan kemas dan tadi...aku jatuh dengan dua2 lutut menyembah bumi dan tapak tangan memberi ciuman manis pada lantai court. Ohoiii..sakittt la. Tapi tahan lagi. Sampai la incident dua jari terkepak..terus aku berpeluh..weng dan rasa nak muntah. Huhuhu..Actually aku tak lunch tadi dan pagi hanya makan Mc D. Petang sempat alas perut denga popia goreng 3 ketul..serius tak larat and aku minta execuse tak mau main. Pengsan kalu..naya jek. Kenapa aku selalu tak lunch? Emm...entah la nak jawap apa.

Now ni, aku sedang menahan kesakitan dan kesengalan jari jemari yang rasanya..kalau ikut hati, nak meleleh je air mata ni. Isk..bertabah lah..dulu kena swing ngn kayu hoki pun releks je..tak kan yg ni pun nak cememeh kan? So..dok diam2..urut sendiri je la.. Semoga cepat baik..ada game 17hb Jun ni kat HQ TNB.

Good Luck U all..

2 comments:

ankeljonni said...

adeihhhh.... selamat bersukan... gudluck..

Liza Abd Rahim said...

hehe..dramatik tak? Thanks







Authentic Item for sale.
Visit my shop at :
http://cuttheprize.blogspot.com

Enjoy ya!