Thursday, June 09, 2011

..Fakta atau Auta..

Hoi!! hari ni, setakat ni, tah berapa kali aku MENGUAP. Apa kes? MUNGKIN sebab tak dapat Nescafe O pagi tadi sebab kat Tropic Corner dah takleh jual air selain Teh ngn Milo. Aku yang malas nak p menapak ke kedai air..odet saja Teh O. Tak best gila minum Teh O..huhuhu. Since dah sangap sangat..nak update blog la kejap. Lama pun tak update. Walaupun takde idea atau ada idea tapi kena simpan supaya tak sakit kan hati sapa-sapa..ini je yang ada. Isi hati aku melalui Contengan Ini.

Dulu (atas) dan Kini (bawah)
Haish..bukan senang nak jadi yang KINI tu. Tak berapa nak kebal lagi.

Lukis sambil menguap...

Semalam, bersembang dengan seseorang dan dia bertanya aku tentang 'sesuatu' kepada aku. Ohh! Tahu jugak rupanya apa yang jadi pada aku. Emm..so, aku simpulkan...apa yang terjadi dan jika rasa mahu rahsiakan..rahsiakan dalam hati sendiri.

Ya Allah..berikan lah aku sedikit lagi kekuatan dan ketenangan. Amin..

No comments:







Authentic Item for sale.
Visit my shop at :
http://cuttheprize.blogspot.com

Enjoy ya!