Sunday, June 12, 2011

..Berkongsi rasa..



Ahaks..makan maggi and berkongsi? Abe kerja and aku sgt malas nak menapak ke depan sana. Adalah dalam 500 meter. Nak odet makanan hotel...'murah' sgt lah..tak sampai hati nk abiskan duit Abe. Ngee..poyoss. Bagus gak..makan mcm ni, tak membazir and belajar berkongsi. Actually ni dah cup ke 2 dia org makan. Aku? 1 cup sorang la..mana leh share..ni pun perut bunyi lagi.. Hak hak hak..



Cee tgk pic ni betul2..tgk tahap sembab muka aku..hahaha. Ni namanya - terlebih tido. Kalau di beri pilihan antara pantai dan bantal..aku pilih bantal. Tido tu nikmat..tido tu penyelamat...selamatkan apa? Selamatkan diri drpd menahan lapar ..selamatkan diri dari ingat benda bukan2...selamatkan diri dari penat..tul tak?



Hokek...aku nak terus selamatkan diri ni..dengan dingin dan langsir di tutup...uishh..bestnya tdo. Petangkan beronggeng lagi kat kolam and pantai..tata!

posted from Bloggeroid

No comments:







Authentic Item for sale.
Visit my shop at :
http://cuttheprize.blogspot.com

Enjoy ya!