Saturday, June 11, 2011

..From Awana Kijal with LUV..

Now, aku tgh bersantai tepi kolam kat Awana ni. Sekadar menemani anak2 mandi. Aku? Ngee..tak berapa nak berkenan ngn xtiviti air ni. Abe masih berkerja kat Paka. Macam mana leh sampai sini? Tak plan pun..Abe ada
kerja..so I follow. Kul 4 pagi tadi dah siap2 utk bertolak coz abe akan terus ke power station lps drop kita org kat sini.

Emm..kenapa Awana Kijal? Sebab...facilities utk budak2 mmg cunz la..duluuuu...8 tahun lps, masa 1st time aku kesini masa Danish masih baby..mmg teruja lah..tp bila dh mkn tahun..dah takde apa pun yg menarik. Setiap tahun memang akan kesini. Tapi biasanya, kalau Abe dtg kerja sorang..dia lepak hotel murah jek..sbb dia mmg dtg utk kerja jek. Aku kalau dtg sini..mmg lagi suka tidur jek..hahaha. Ni sebab abe kerja..sok dia layanz budak2..aku nk tdo puas2..ok tak? Hak hak hak...



Aku guna Android blogger ni..compem bersepah-sepah text ni..Tak tahu lagi nak balik bila..ikut hati, tak nak balik opiz dah..entah sampai bila aku nak mcm ni..kan? Abe ok je aku resign..tapi aku? Tak berani lagi...Eh, apo tiba2 kuar tajuk ni? Ngee..entahlah..lapo kot...hak hak hak..

Bersambung...

posted from Bloggeroid


No comments:







Authentic Item for sale.
Visit my shop at :
http://cuttheprize.blogspot.com

Enjoy ya!