Thursday, June 23, 2011

..Titik Itu Noktah..

Sakitnya kepala! Panas dari luar sampai ke dalam. Lagi sekali aircond bilik ni hilang. Panas macam ni, boleh buka kipas kasi sejuk..panas dalam hati? Apa mau bikin? Sudah lah..kasi satu TITIK untuk END kan semua. Kalau lah sesenang NOKTAH mengakhiri segala-galanya..amannya dunia.

Yang baju putih tu sponsor terbesar sarapan ni..

Eh, sakit kepala memang tak leh nak fikir apa-apakan? so aku update blog kejap. Pagi tadi, kami dari unit Development (system development ya..bukan buat rumah), ke Mc D PKNS Bangi untuk celebrate birthday team member bulan Jun. Kali ni, bos kita orang punya birthday dan si tinggi lampai - Sharliza juga. Santai and Happy. Terima kasih banyak2 pada Mr. Katang (dia suka tak bagi aku sebut nama dia dlm blog) yang sudi membelanja kita orang. Selain Mc D, ada gak kek dari SR..biasa la..mana lagi nak cari kek. Lepas potong kek..kembali bekerja seperti biasa.

Aku tak tahu lah, kenapa aku sangat-sangat tak suka nak ke opis. Aku dah takleh fokus. Jangan tanya aku pasai coding..aku betul-betul dah LOST. Now aku sendiri tak tahu mana dah aku pergi walaupun jasad aku ada dalam opis ni. Tadi..nyaris tak langgar Iswara Merah keluar dari simpang..sikitt je lagi. Nasib baik dia elak..marah betul mamat dalam kereta tu. Ya Allah, aku betul2 tak nampak..and dah kena marah..aku just angkat tangan lah sebagai tanda mohon maaf. Kalau kena tadi..alamatnya..Nangis la..dah la keta abe tu sparepartnya 'murah' sangat..huhuhu. Kalau aku yang masuk Hospital..ok gak..boleh gak nak rehat. Ada tak orang nak lawat agak2nya? Kalau jadi apa-apa, aku cuma harapkan..orang2 yang rasa aku bersalah sepanjang hayat..maafkan lah aku seadanya. Mana tahu..itu semua NOKTAH kpd kekecewaan yang ada.

30hb April 2009 - Puncak Gunung Kinabalu, Sabah.

Nak tahu..now ni, hati aku terpanggil nak ke sini lagi. Aku tak puas berada di puncak tu 3 tahun lalu. Kejap sangat rasanya. Terlalu cantik untuk di gambarkan dengan kata-kata..satu-satunya tempat yang susah nak di gapai tapi bila dah sampai..SubhanaAllah..memang takde lah kat atas daratan pemandangan macam ni. Ada 3-4 orang ajak set ke sana..tapi dah bulan posa pun..bulan 11 aku dan famili dah ada projek lain. Tak sabar nyer..Semoga Allah permudahkan semua.

 
Renungan :

'If people are trying to pull you down, be proud about it - becaus it only confirms that you are above them'

No comments:







Authentic Item for sale.
Visit my shop at :
http://cuttheprize.blogspot.com

Enjoy ya!