Sunday, June 12, 2011

..Permainan Hidup..


Hidup ini penuh percaturan.


Hidup ini, kadang2 di atas...kadang2 di bawah..


Hidup ni kadang2 sangat rumit utk di atur..namun semua telah di rencanakan Nya..


Apapun..aku hanya mahu hidup gembira. Aku tahu dan sentiasa sedar kesalahan yang pernah berlaku dan apa yg akan terus berlaku..aku tak tahu..Penuh keikhlasan, aku ingin berkwn dgn semua insan..tapi jika ini di panggil hipokrasi..aku dah tak tahu nak buat apa lagi. Salah kah aku terus tersenyum gembira setiap hari?


Aku tak mahu nodai blog ini dgn caci maki dan kata2 benci mengikut hati. Aku tak mahu sibuk2 hal orang lagi..aku sendiri tak penah mengaku baik umpama wali atau suci umpama wali..terduduk rasanya bila semua benda di salah erti. Pengajaran buat diri ..belajarlah menjaga diri sendiri..

posted from Bloggeroid

No comments:







Authentic Item for sale.
Visit my shop at :
http://cuttheprize.blogspot.com

Enjoy ya!