Wednesday, June 15, 2011

..Fakta di sebalik Portret..

Jom layan gambar sambil bercerita jap :


Coke - Air Bergas peberet aku terutama lepas letih mengeluarkan peluh. Tak elok kan? Tapi apa nak buek..sekali aku suka, memang aku suka lah forever..risiko? Tanggung la sendiri..

Frutti Tutti ni adalah Yogurt ice cream. Rasanya, tak p makan lagi kot..memang cuci perut..sapa nak kurus, cubalah..
Atoii! cee bayangkan kalau kena kepala kita? Ngeee...

Ni kepok leko kat Ganu..Abe suka singgah sini beli. Sangat bersih la and takde lalat pun yg hinggap. Pelik gak kan? Kalau aku, aku suka kepok leko yang tak rasa ikan sangat..and tak byk tepung gak..

Ohoii..oily ..minyakksss..Hahha.ini adalah makanan yang kalau boleh aku elak, memang aku elak. Tapi kalau sarapan kat cafe Admin, aku memang takleh nak elak makan benda2 mcm ni. Aku tak suka benda goreng2. Bukan jaga badan, tapi, entah la..and lepas sarapan mcm ni..compem aku bertapa dlm tandas..

Renungan:

Sabda Rasulullah
“Perbanyakkanlah membaca La Haula Wala Quwwata Illa Billah kerana sesungguhnya bacaan ini adalah ubat bagi 99 penyakit, yang mana penyakit paling ringan adalah kebimbangan” (Riwayat Al-Uqaili melalui jabir r.a.)

2 comments:

B.e.T said...

mak aih.. byk tol minyak yg gmbr last tu... jawuh2.. =))

ankeljonni said...

yogurt yg x tahan tu...







Authentic Item for sale.
Visit my shop at :
http://cuttheprize.blogspot.com

Enjoy ya!