Saturday, June 18, 2011

..Dari Opis di pagi Sabtu..

Moshi..moshi. Menaip dari opis di pagi Sabtu yang indah permai - tiada hujan, tiada panas, sambil melayan lagu RIMAS from Fabulous Cats. Em, tiba-tiba rasa mcm suka sangat lagu ni dan juga lagu KIAN from Mawi. Hehhee..sebenarnya ni dari koleksi MP3 aku yang tak pernah berupdate since 2008. Dah agak ketinggalan dengan lagu baru. Eh, wat menda kat Opis? Semalam dan Khamis aku dapat cuti pelepasan Sukan Pelitawanis TNB. Biasa la, main netball. Dalam dok syok-syok bercuti and berjimba bersuka ria, tiba-tiba ada panggilan masuk dari opis. Luckly lah aku hangkat..kalau aku abaikan..N.A.Y.A jek. Adeh, ada lak data masuk tetiba sesuka hati suh aku execute tengah ari semalam gak. Ate? Camno..? Bincang2 dengan user, malam tadi aku buat dari rumah and now ada kat opis utk finalize kan data. Dah siap, maka, layan la blog ni kejap.

Perasmian Sukan Pelitawanis TNB  Pink Karer in action..tapi team netball kita orang pakai biru ya! Tak banyak amik pic semalam kerana mengOFF kan enpon utk tujuan 'tumpuan pada permainan' dan juga kerana tudung 'hajah' yang buat aku langsung tak hengen nak bergambar sesangat..
Netball semalam apa cite? Em..nanti lah cite, Mr.Abe dah call lak. Nak kena p amik dia for breakfast and amik danish kat sekolah. Nanti sambungg kalau rajinnnnnnnn...A go go!


No comments:







Authentic Item for sale.
Visit my shop at :
http://cuttheprize.blogspot.com

Enjoy ya!