Saturday, January 15, 2011

..Twitter..


Twit .. twit ..twit.. Dulu kecik2 selalu gak sebut TWIT ni..ala, twit tu kan 'COP!, sambil mencantumkan kesemua jari tangan seperti bentuk paruh burung. 'Twit! kami nak balik..emak panggil'..mcm tu la lebih kurang.. tapi sekarang dah ada Twitter kat alam maya. Tahu benda ni dah lama and lately semakin glemer seperti penggunaan FB.

Nak join Twitter ke ek? Aku tengok FB pun dah ramai yang slow termasuk lah aku. Apa ada dlm Twitter? Aku tak sempat kaji lagi..atau sign in jek..lepas tu baru fikir apa yg best dgn Twitter? Tapi kang jadi mcm account MySpace dan Friendster aku..tah apa jadi tah.

Emm..Twit! dah 12.30 pm..yeah! aku masih atas katil. Bukan lah tido, tapi layan pc ni la. Makan pun belum wpun abe dah tapaukan nasi lemak lepas bwk Danish belajar Taekwando pagi tadi.

And Twit! Selasa abe ke Sabah/Labuan urusan kerja..and aku? Twit! akan cuti hari Jumaat utk expedisi ke Royal Belum Rainforest..Twit! Aku takut pacatt..hahahhaa...

No comments:







Authentic Item for sale.
Visit my shop at :
http://cuttheprize.blogspot.com

Enjoy ya!