Thursday, January 06, 2011

..10 Tahun Berlalu..

5 tahun yang lepas bersama 1Tm$
Duduk merenung kolam2 di depan pejabat sambil tunggu kawan2 utk g sarapan. Lebih 10 tahun aku di sini, bekerja sebagai Juruprogram yang entah dari mana datangnya jenis pekerjaan ni. Masa sekolah, tak pernah tahu pun apa tu Juruprogram Komputer. Yap! Tak termasuk dlm 3 senarai utama cita-cita aku. Dari aliran sastera dlm sebuah kelas agama, aku beralih ke aliran komputer semasa di kolej..semua kerana permintaan abah dan emak.

Dah terlalu lama..sgt2 lama..aku dah tak betah lagi utk duduk di sini. Betul2 nak keluar. Aku tahu, ini keluhan aku setiap tahun sejak 2 tahun lepas dan lepas semua2 benda yg jadi dalam 2010..aku betul2 buka mata dan hati aku betul2 hampir tutup nak terus berkerja. Hati aku dah takde kat sini. Sampai sekarang..masih tak percaya dengan apa yg dah jadi..namun semua ada hikmah.

InsyaAllah .. aku akan cuba sesuatu sebagai pendapatan sampingan dan lps tu..kita tgk apa akan jadi seterusnyaa...

ps: menaip blog di waktu opis? heee..ni salah satu aktiviti apabila hati tiada lagi .. :)

No comments:







Authentic Item for sale.
Visit my shop at :
http://cuttheprize.blogspot.com

Enjoy ya!