Tuesday, January 18, 2011

..Conteng..

Realiti
Fantasi
Hahaha..ni bukan takde kerja. Ni takde mood nak wat kerja so layan diri jap. Aku suka sangat ngn blog Abg Jonni. Awat? Sebab...aku suka lukisan and abg jonni pandai melukis. Aku boleh melukis? Tah la..tapi dulu sokmo gak masuk pertandingan lukisan dan penah gak melukis poster artis2 yang aku minat. Tu duluuuuuuuu..berzaman2 dan aku lama tak melukis kecuali lukisan abstrak yg melambangkan hati aku ..hek hek hek.

So tadi..saja2 gatai tangan..amik kertas A4, amik pensel gajah ni and dok dpn cermin..lukis diri sendiri..(sampai member OCS pun aku tak sedar..berangan jap). Lepas siap..aku rasa..'fantasi' lagi chomey dr aku yg dlm 'realiti'. Heee..Aku kagum dgn org yang boleh melukis tanpa meniru..aku mmg tak boleh melukis hasil imiginasi sendiri..kalau melakar ikut objek dpn mata..boleh laaa walaupun tak sama..

Kalau 'blogwalking'..aku akan membaca blog org tu kalau dia betul2 boleh menulis dan aku akan kagumi blog orang 'berseni' yg lain dr orang lain..dan aku suka layan gambar gak.

Abg Jonni..kalau baca post ni..'lukis diri saya 1..boleh?' ngeeeeeeeee..

No comments:







Authentic Item for sale.
Visit my shop at :
http://cuttheprize.blogspot.com

Enjoy ya!