Monday, January 24, 2011

..Saya Sakit Perut..

Tet! Menantuk gila ni. Balik dari XPDC Royal Belum malam tadi adalah sampai ke UNITEN pada jam 11 malam dan terus menjadi ibu semula. Iron baju anak2 dan suami kerana ISNIN adalah hari BERKERJA dan selepas 3 hari 3 malam berpoya2 ( ye ke?) ...rutin hidup kembali kepada biasa. Alhamdulillah, wpun letih (tak pun sebenarnya) masih dapat ke opis hari ni. EL? MC? hek hek hek..tak kot. Kalau nantuk sangat..jap lagi letak kepala jap kat meja opis ni..opismate pun tarak ni..yay! Dan ari ni, sarapan pagi adalah bersama ateng and uya..yg lain ada hal masing2. Aku kena makan..wajib makan tak kira di mana jua aku berada..

Dan apa kena mengena dgn SAYA SAKIT PERUT? huhuu..pagi dah selamat ke 'bank' dan selepas sarapan, kembali memulas tetapi malasnya nak bangun. Jap lagi aahh..taip blog dulu. Sebelum aku cite XPCD ke Royal Belum Rainforest..nak share something pasai topik yang aku dengar pagi tadi kat Hot.fm.

'BLOGGER UNTUNG 1 JUTA'
(yeah..kasi beso and bold sket..hek hek hek).


Copyright : redmummy.com
(pinjam ya redmummy..lps ni compem aku jadi follower)
Oho..teruja lak dengar.Ada ek blogger leh dpt duit sampai mcm tu? and tuan blog pun dah masuk paper..main page lagi. Blog apa? Meh aku share sesama. Redmummy nama di beri. Tapi blogspot dia dah tak aktif..dah pakai domain sendiri. Cari lah kat google. Aku tak sempat lagi belayar kat blog tu..and sekali browse, blog RM mcm blog orang lain. Cerita kehidupan seharian dan share tips2 apa2 yang patut..tapi boleh buat duit..lumayan kan?

Copyright : Hanis Zalikha Blog.
(Lawa gila cutting..sekali pandang mcm Sazzy Falak..pinjam ya Hanis..I follow you!)
Blog ke dua yg di sebut2 adalah blog : Hanis Zalikha. Kata si fafau hot.fm, ini blog seorang gadis yg berusia 25 tahun and tiba2 aku terdetik 'Hello fafau...kalau aku org biasa tak kenal Hanis ni logik gak..tp kawan2 yg perkenalan blog ni, katanya, dia org industri hiburan jugak..tak kenal kah?' hek hek hek..logik tak kalau fafau tak kenal dia? Sbb mula2 org kata si Hanis lebih glemer dr Siti Nurhaliza sbb menjd pemblogger yg paling famous..aku ingatkan, dia memang glemer..tp fafau pun mcm tak kenal..maka..Siti Nurhaliza adalah lagi glemer lah kan? Heee...but pendapat aku, Hanis Zalikha memang Cute and humble wpun ada ramaiiiiiiiii pengikut..lawa seh body dia..

Teringat blog lama aku..kisah seharian yg aku share..adalah menjadi bahan 'gurau senda' orang, padahal..aku tak kacau orang pun..and bila review statistik, not bad lah. Tapi..tak penah pun dpt bayaran dari Nuffnang..hahha..itu maknanya..Jgn Perasaan! akekeke...Takpe..aku tulis blog sbb aku suka menaip and berkongsi cerita..bak kata sorang caller Hot.fm tadi..'Biarlah org nak cerita apa pun..take as a lesson'..emm..Bagus..sangat positive.. Good girl.. ;)

Okek..perut makin sakit..saya mahu ke WC (acehh..mood Europe sudah mai..jeng jeng jeng)

No comments:







Authentic Item for sale.
Visit my shop at :
http://cuttheprize.blogspot.com

Enjoy ya!