Tuesday, January 25, 2011

..Mood Lari..


Kami Hanya Menumpang Teduh?

Kami Perlu Sembunyi untuk bersuara?

Kami serahkan tempat berlindung kalau ianya tak mampu menampung..

Kecewa ni..takde words lain selain daripa KECEWA GILER! Kenapa? Isu dah lama dan dah makan tahun pun. Entah! Apa nak jadi pun tak tahu. Nak cakap lebih2..kang ada yang kena buang kerja. Update blog time kerja..agak2, KPI kena tolak tak?

KPI? Blah laaa.. (mrh ni..lantak la). Isu berada di bawah 1 bumbung tapi lain mak lain pak ni dah BASI sepatutnya. Aku tak marah pada 'bapak tiri' tapi aku sangat2 marah pada 'bapak kandung' sendiri. 'Bapak tiri' tolong dah lama..naik lemak la 'Bapak kandung'. Kalau nak salahkan 'saudara tiri' yang ada kat sini..lagi la macam hampeh. Orang kasi imbuhan..tak kan dia orang nak tolak pulak...bebal la tu namanya..kan?

Dah 10 tahun aku kat sini..wpun lain pak lain mak..tak penah rasa seteruk 3 tahun kebelakangan ni. Dulu memang tak untung..tapi idak lah rugi sampai mcm ni. Alih2..anak2 kandung jadi mangsa..Aku betul2 tak puas hati ni..kerja sama-sama..tapi habuan lain2..beza banyak gila lak tu..kenapa kita org yang jadi mangsa?

Aku nak bagi 1 situasi.
'Mak nak kau sambung belajar kat U tut..sebab dia ada sijil QE..dia ada award macam2'.. argghh..stresss ni..logik tak? Aku tak tau la strategi apa yang dia org guna..tp fikir laaaaaaa..kita bukannya badan/sykt yang hendak di megahkan dengan award..kecuali la award tu dari college2..huaaaaa..tolong laa..
Apa yang aku merepek ni? Eeeeeeeee..gerammmm!!!! Bukan tak bersyukur..tapi TAK ACI laaaaaaa..mangsa betul laa..

Tengok ni..adil tak?

Anak kandung : ME - 2.0  bulan gaji
Anak tiri          : ME - 3.25bulan gaji

1 bumbung..1 tugas...eeeee..eeeeee..tak leh nak handle ni...

Sudahh!! Saya sgt marah..kenaikan entah berapa..Hampeh.com

No comments:







Authentic Item for sale.
Visit my shop at :
http://cuttheprize.blogspot.com

Enjoy ya!