Tuesday, January 11, 2011

..Happy Birtday Siti Nurhaliza..

Ngee..poyo tak wish birthday CT kat blog sendiri? Hek hek hek. Dah 32 tahun umur CT kan? Dah sebaya aku dah. Cakap pasai CT, aku mengaku la..aku memang peminat dia. Tapi tag aku still 'Peminat Setia, Bukan Fanatik'. Pernah bersua muka..penah hadir ke hampir ke semua konsert besar dia and penah jadi pengikut web SitiZone. Kenapa CT? Em..of course la sebab suara dan icon yang berkembang dari insan yang tak punya apa-apa .. skrang dah ada segala2nya..di doakan semoga segara di kurniakan zuriat supaya hidup sempurna. Tak di nafikan..semoga hari..dia semakin comel wpun tanpa SimplySiti..heee...

Jap nak korek khazanah aku yang ada kaitan dengan Siti Nurhaliza.
Pic Terakhir aku dengan CT tahun 2009 rasanya..
ni 1st pic denga CT..2001 kot..masa tu pic sendiri di 'rahsiakan' ..hahaaaha

Yeah! Ni 'antara' wall paper dekstop yang aku design masa tu. Last sekali aku stop buat benda2 ni tahun 2006. Rasanya web wallpaper ni wujud lagi dan aku guna nama 'Mawar Emas'. Cuba lawat ni kalau ada lagi la : http://mawaremas.bravehost.com
3 wallpaper ni menjadi kegemaran aku sendiri. Hahaha..design sendiri, suka sendiri. Ye la..just gunakan Ulead Photo Shop 2.0..ingat senang ka nak buat..terkial-kial gak la.. ngeeee...
Last sekali.. Happy Birthday Siti Nurhaliza - 11/1/2011. May Allah Bless You ...

No comments:







Authentic Item for sale.
Visit my shop at :
http://cuttheprize.blogspot.com

Enjoy ya!