Friday, January 14, 2011

..S.a.R.a.N.g.K.u..

Hati kata OK..semua pun OK kan? Sempit pun jd LUAS..
Aku pindah ke 'sarang' ni pada 18hb Oktober 2010. Em..dah hampir 3 bulan aku kat sini. How? OK jek..selesa. Dgn opismate yang tak byk cakap dan jauh dari orang dan aircond yg sentiasa Cool serta tingkap tembus ke luar..Alhamdulillah, aku selesa dan happy di sini wpun sebelum ini aku bermewah-mewah di 'rumah Agam' yang besar.. :) Dalam 'sarang' ni lah..semua benda mak nenak ni aku letak dan susun elok2..jom layan :

Key-chain collection
Gedebush jatuh ke bumi kerana frame dia patah..
Haiwan peliharaan di letak kan di rak surat In/Out, Jimat ruang..
Sentuh la kalau berani...ni dok bertenggek atas pation cubicle.
Dalam almari file ..sbb kerja tak byk file..jadilah tempat hiasa brg..
Di sudut meja yang comey ini..kenangan abadi..
Selagi ada ruang..atas almari kaca file..
Alhamdulillah, aku happy dalam sarang ni wpun dulu aku yang bermati-matian tak mau pindah. Tul la kata orang kan..'Belum cuba belum tahu'...'Lain padang..lain belalang'.. ;) So..berfikir lah secara positif selalu..

No comments:







Authentic Item for sale.
Visit my shop at :
http://cuttheprize.blogspot.com

Enjoy ya!