Thursday, January 13, 2011

..Horoskop..

Akhirnya berjaya gak geledah Saharil.com untuk cari benda Allah ni. Minta gak kat tuan rumah link ni, dia suh cari sendiri..kedekut lah. Takpe..usaha tangga kejayaan dan En Saharil, saya 'seludup' ya dua horoskop ni.

Mula-mula kita tgk bulan March. Ada 3 orang lahir bulan 3 dlm hidup aku. Abe a.k.a Mr Azril (03/03/77), kemudian si abang yakni anak sulung aku (10/03/2003) dan si adik pun bulan 3 (14/03/06). Tak lupa juga, si BHY yang 'lahir' pada 14/03/2006. Maka aku istiharkan, bulan March adalah bulan aku pokai..banyak ni nak kena kuar duit terutama si BHY..heeee..jom kita tgk apa yg di repek kan oleh Saharil.com untuk bulan March.


dari : Saharil.com 
 Okek..skarang mari baca bulan kelahiran aku. Bulam E.M.P.A.T a.k.a April. Saya adalah Taurus Galz (girl kah?) yang di kenali dengan sifat Degil tetapi penyayang ..acehh!! Hahaha..poyo sendiri-sendiri..jangan lah menyampah... ngeee...

Terima kasih Saharil.com
Enjoy ya..kalau korang rasa-rasa nak jadi 'tak betul' macam Saharil dan otak anda ada sedikit cecair 'kuning' atau 'blue'..sila lawat Saharil.com. Kepada kanak-kanak bawah umur, pastikan anda di awasi ketika melayari laman web beliau? Promote kah? idak le..ni antara web yang aku 'lepak' hari2.. ;)

Adios!

No comments:







Authentic Item for sale.
Visit my shop at :
http://cuttheprize.blogspot.com

Enjoy ya!