Monday, January 10, 2011

..Bags..

Ha..bag-bag yang ada kepala sekarang. Mencari kerana ada kegunaannya untuk beberapa bulan lagi. Keperluan la kiranya..ye ke? Akekeke..

Deuter Traveller 60
InsyaAllah, seperti yang di rancang, kembara seterusnya akan bermula nanti. Abe mahukan sebijik bag yang boleh attach bag kecik kat belakang untuk letak laptop dan juga as hand lugage masa dlm flight.

 
Purse Fossil yang dah masuk 2 tahun.
Em, 1 kecerewatan aku..mahu purse leather and kalau boleh yang vintage gila untuk gantikkan purse Fossil aku yang ni. Awat mahu tukar? Sebab zip tempat letak coins nye sudah ternganga. Ni antara purse yang paling lama aku pakai. Aku target Fossil sebab leather dia memang besh. COACH? tak kott..

COACH 15276
Yeah! ada kisah di sebalik bag ini. Sepatutnya dah jadi kepunyaan diri sendiri tapi? emm..biar lah menjadi misteri. Sayangnya. Untuk hilangkan rasa ralat..sempat la bergaya dan meraba-raba bag ni kat COACH the Garden baru2 ni..besh. Ringan dan yang penting..ianya adalah Leather..uhuk!

Bag shopping
Akekee..bag ini adalah 1 keperluan sekarang ni. Lepas bag plastik hendak di pupuskan, kalau takde bag ni, memang menangis la nak angkut barang2 nak2 kalau beli barang dapur. Tapi bag ini ada jual kat mana-mana. Aci tak kalau bag ni..nak yg branded jugak? hak hak hak...

 

No comments:







Authentic Item for sale.
Visit my shop at :
http://cuttheprize.blogspot.com

Enjoy ya!