Wednesday, January 26, 2011

..Six Pack..

Ini Bukan Perut saya..ini perut orang.. ;b
Six pack saya dah hilang..ho ho ho. Sejak keluar daripada masalah hidup ni, selera makan aku makin bertambah-tambah dan menjadi. Kerja aku asyik nak..makan..makan..makan. Sarapan compem dgn nasi lemak lauk ayam, lunch kalau dah tahap kebulur, compem la amik nasi dan malam..so far nasi jugak. Kalau aku miss 3 meal ni, badan aku jadi 'weng'. Sebabnyaaaaa...aku 'low blood'.

Agak kerisauan apabila melihat 'six pack' itu hilang. Berat dah naik daripada 43kg ke 45kg. Memang tak banyak tapi sangat terasa ke'seeh'annyaa. Apa nak buat ni? Aku ngaku...aku dah lama tak exercise. Sangat lah malas untuk keluarkan peluh. Camno ni..perlu diet lagi? Mau pengsan kan sbb masalah dgn tekanan darah ...

OK...jom baca sini.. :
How Women Can Gets Six Pack Abs


2 comments:

ankeljonni said...

huhuhu... aku pon skrg nih asyik nak mengunyah aje... huhuhu...

problem...
problemmmm...

Liza Abd Rahim said...

a'ah kan..problem beso ni..dah xde problem..ada lak problem kuat mkn..camno?







Authentic Item for sale.
Visit my shop at :
http://cuttheprize.blogspot.com

Enjoy ya!