Sunday, January 16, 2011

..Garu Kepala Hari Ahad..

Ehek..saja je nak update blog, maka jadi lah title merepek mcm ni. Sebenarnya, aku masih mikirin tujuan blog ni. Dulu aku ada blog untuk luah perasaan tapi kali ni, blog ni untuk apa ya? Nak bercerita secara terbuka mcm dulu..aku ada blog 'auditor'. Nak berpuisi bermadah pujanagga..takut org salah tafsir pulak. Nak merepek-merepek cerita kisah hidup seharian..aku bukanlah artis atau orang2 hebat yg kisahnya perlu di siarkan. Dan, blog ni aku buka tanpa war-warkan kpd sesiapa..kalau kawan-kawan terjumpa, baca saja..

Chumelkan Mug Pink ni..
-Pic ni dr blog org lain..pinjam jap.
Semalam p Jusco Klang. Pergi ke kaunter barang skincare aku. Lucky Ivonne ada..aku suka dia consult aku and dia tahu apa yang patut aku pakai and apa tak. Dah terasa makin tua, so aku nak cuba la produk baru ..BENEFIANCE WrinkleResist24 tapi Invonne ckp, aku bukannya tua lagi nak pakai jenis ni..so aku continue la dgn yang aku pakai sekarang cuma aku ada masalah dengan jerawat kat dagu ni. Ivonne tny 'Cuci muka tak lps pakai makeup?' hahahah..aku sengeh saja. 'Tengok tu..malas ni..kalau malas, memang la jerawat naik..and biasanya jerawat kat dagu ni, ada masalah dgn peranakan' kata Ivonne. Aiseyy..mcm dlm internet lak aku baca pasai jerawat ni. Dia suruh aku teruskan apa yg aku pakai dan amik makeup cleanser dan dgn ucapan, 'Jangan malas tau..pakai apa pun, kalau malas cuci muka..mmg la jerawat tak hilang' heheehe..dan setelah kenyit2 mata dengan Mr. Abe..belilah apa2 set yg dah abis. Thanks abang. Lepas tu, aku sambar Nescafe Body Partner 3 in 1 - Kacip Fatimah & Collogen. Dapat Mug pink comeyy..suka mug tu..and nescafe dia OK drpd Kacip Fatimah Power Root..maybe sebab aku ni hantu Necafe kot. Khasiat dia apa ek? Entah..belasah beli jek..hek hek hek..

Ni bukan 'minat' aku yg sebenarnya..
Sambung belajar? Emmm...ramai kawan-kawan aku sambung degree dan ada yang nak habis belajar pun. Aku? Entah lah...terus terang, otak aku dah tepu and minat nak belajar dah tak berapa nak ada. Belajar sebab apa ya? Nak naik pangkat and dapat gaji lebih? Aku memang nak duit lebih kalau boleh..tapi nak sambung belajar ni..huhuhu, fikir panjang gak ni. Lagipun aku tak minat nak teruskan jurusan aku sekarang - Computer Science and buat programming. Adeh! Kalau boleh tukar unit..memang aku tukar..tapi sampai sekarang tak berjaya lagi. Aci tak kalau aku belajar..aku amik bidang lain? Tapi..aku lebih suka nak jd surirumah and buat bisness sendiri..hak hak hak.berangan je la...

And now...dlm kepala..'nak wallet baru'..emmmm..

No comments:







Authentic Item for sale.
Visit my shop at :
http://cuttheprize.blogspot.com

Enjoy ya!