Monday, January 17, 2011

..JeLeS kah?..

Love her so much..
Lokasi : Restoren Johnny's Alamanda.
Situasi : Lepas makan, tiba-tiba seorang makcik dan seorang budak kecil perempuan dlm linkungan usia setahun lebih rasa. Memakai seluar jeans dgn pampers yg dia nampak montok. Memakai t-shirt lengan panjang berwarna coklat dan memakai tudung syria coklat sedondon dengan baju. Dengan kulit putih gebu sambil berjalan di pimpin oleh makcik tu (maybe nenek dia)..dia berjalan sambil ketawa dan ketika ketawa..dia menutup mulut. Ya Allah..chomellll sangat...

Aku   : Chomelnyyaaa.. (sambil tak lepas mata memandang dan Nia terus menoleh ke arah budak tu dan pandang aku semula)
Nia    : Betul ke ibu dia chomel? Chomel dari nia ke? (sambil buat muka tak puas hati)
Aku   : Ye la..dia la lagi chomel...ibu nak amik gambar dia lah..
Nia    : Tak lah kawan ibu..nia lagi chomel laaaaa....(sambil tampar-tampar aku)

hahahaha..JELES kah? Boleh lak nak jeles..tak terfikir dek akal ini dia akan jeles. Since jeles sampai nak menangis, terpaksa la aku pujuk ..

Aku   : Ye la..ye la..nia je yg chomel (peluk dia..and terus senyap budak kecik ni)

2 comments:

ankeljonni said...

huhuhu... mmg nia comel...

azzalyzaa said...

Hai abg jonni..
budak tu lagi ya amat chomel.. ;)







Authentic Item for sale.
Visit my shop at :
http://cuttheprize.blogspot.com

Enjoy ya!